پاتوق هواداران علی ضیا
پاتوق هواداران علی ضیا
این وبلاگ متعلق به علی ضیایی هاست!

 

کوتاه با علی ضیا

با علی ضیا پس از پایان برنامه گفتگویی میکنم و درباره اجرای این برنامه می پرسم؟

او میگوید : پیشنهادی بود از جانب آقای زاهدی که به نظرم با برنامه های دیگر فرق داشت و وقتی بررسی کردم دیدم به نظرم خوب آمد! از علی ضیا پرسیدم ، هربار که تو برنامه را اجرا میکنی یک تایم خاص دارد ، مثل نیمروز که ظهر ها پخش میشد و حالا هم که ((ویتامین ث)) که صبح زود ساعت ۷ پخش می شود ، به نظرت این تایم پخش چقدر در جذب مخاطب موفق بوده است؟ ضیا می گوید : روز اولی هم که جلوی دوربین رفتم خیلی به این موضوع فکر کردم که واقعا در این زمان پخش ، ما بیننده داریم یا نه ، خیلی به این موضوع فکر کردم و دیدم که واقعا در این ساعت از روز هم می شود بیننده داشت.

و سوال آخری که از ضیا پرسیدم این بود که تو هم در برنامه نیمروز و هم در برنامه ویتامین ث اجراهای خوبی داشتی این را بگو که در این مدت و در زمان پخش ویتامین ث تا به امروز بهترین اجرایی که داشتی مربوط به کدام برنامه بود؟ او جواب داد : خیلی از برنامه هایی را که تا به امروز داشتم ، دوست دارم ، در هر برنامه اتفاقات خوبی افتاد که میتواند آن را به بهترین برنامه تبدیل کند اما من برنامه مربوط به شب یلدا را خیلی دوست داشتم ، برنامه بی نهایت پرنشاط و خوبی شد که در آن کوتاه ترین و بلند ترین آدم را از نظر قدی دعوت کردیم و برنامه ای که اولین عقد را داشتیم با همه سختی هایی که وجود داشت بهترین برنامه هایی بود که تا به امروز در ویتامین ث اجرا کردم.

و خودت کدام یکی را بیشتر دوست داری ، علی ضیا برنامه نیمروز یا علی ضیا برنامه ویتامین ث؟

من ویتامین ث رو خوبی بیشتر دوست دارم ، برای اینکه بعد از نیمروز برنامه ماه عسل را اجرا کردم و تجربه خوبی به دست آوردم و بعد برنامه ویتامین ث را در یک تایم خاص اجرا کردم در حقیقت هر روز تجربیاتم بیشتر از قبل می شود.


نوشته شده در دو شنبه 14 اسفند 1391برچسب:, ساعت 19:1 توسط نفس گنجی